سومین جلسه ارائه‌های دانشجویان در گروه پژوهشی تجارت الکترونیکی شناختی در روز یکشنبه 99/8/11ساعت 14 تا 16:30 به صورت مجازی برگزار می‌گردد.

زمان ارائه هر دانشجو، 10 دقیقه است و پس از هر ارائه، 5 دقیقه به پرسش و پاسخ تخصیص یافته است.

 

برنامه ارائه‌ها

زمان شروع موضوع
هانیه صالحی 14 یافتن گره‌های تاثیرگذار در شبکه‌های اجتماعی
مهشید کیوانداریان 14:15 سیستم‌های توصیه‌گر متقاعد کننده
مریم پریشانی 14:30 تشخیص گرایش سیاسی کاربران شبکه‌های اجتماعی
فائزه نگارش 14:45 تشخیص جنسیت کاربران تلفن همراه بر اساس الگوی آنها در مصرف اینترنت
حامد قاسمی 15 بخش‌بندی مشتریان فروشگاه‌های برخط براساس ویژگی‌های محصول و تحلیل نظرات
رضا شفیلو 15:15 درنظر گرفتن پویایی ترجیحات کاربران به منظور کاهش اثر دنباله طولانی در سیستم­های توصیه‌گر
رعنا شیخی 15:30 تشخیص گره‌های تاثیرگذار در شبکه‌های اجتماعی با روش شبکه‌های عصبی گرافی
فاطمه سادات میرحسینی 15:45 تشخیص جوامع در شبکه‌های اجتماعی با روش شبکه‌های عصبی گرافی
نسرین یارعلی 16 پیش‌بینی ریزش مشتری
مهسا کشانی 16:15 پیش‌بینی گرایش قیمت سهام به کمک اخبار منتشر شده و بازخورد آن در شبکه‌های اجتماعی

 

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *