عنوان پایاننامه:
تشخیص ضمنی احساسات کاربر از روی تعامل وی با تلفن همراه هوشمند با درنظر گرفتن ویژگیهای شخصیتی
عنوان پایاننامه:
تحلیل تعامل کاربر با اجزاء صفحات وب برای استخراج علاقمندیهای او
عنوان پایاننامه:
کاهش خستگی کاربر در طراحی مشتریمحور محصول، با تركيب الگوريتمهای تکاملی ژنتيك تعاملی و الگوريتم حذف كانديد
عنوان پایاننامه:
تنوعبخشي شخصيسازي شده در توصيهها با استفاده از اقلام دنباله طولاني
عنوان پایاننامه:
شناسایی تردید مشتریان و کاهش آن بر اساس تعامل مشتریان با فروشگاههای آنلاین از طریق دستگاههای لمسی
عنوان پایاننامه:
اصلاح نویز طبیعی در سیستمهای توصیهگر مشارکتی با در نظر گرفتن تغییر ترجیحات کاربر
عنوان پایاننامه:
شخصیسازی تطبیقی روش ترغیب مشتریان در فروشگاههای آنلاین بر اساس ویژگیهای شخصیتی آنها
عنوان پایاننامه:
بهبود سیستم توصیهگر مبتنی بر پالایش مشارکتی با استفاده از خوشهبندی شخصیت کاربران
عنوان پایاننامه:
تخمین شخصیت اعضای شبکه اجتماعی برای بازریابی ویروسی
عنوان پایاننامه:
تشخیص جنسیت کاربران تلفن همراه بر اساس الگوی آنها در مصرف اینترنت
عنوان پایاننامه:
بخشبندی مشتریان فروشگاههای برخط براساس ویژگیهای محصول و تحلیل نظرات
عنوان پایاننامه:
شخصیسازی سبک ارائهی توضیحات در سیستمهای توصیهگر متقاعدکننده با استفاده از اطلاعات روانشناختی برگرفته از شبکه اجتماعی کاربران
عنوان پایاننامه:
توصیهگر اخبار مبتنی بر نشست با استفاده از تشخیص احساسات کاربر بر اساس الگوی تعاملات لمسی او با وبسایت خبری
عنوان پایاننامه:
استفاده از اعتماد به نفس تخمینی کاربران برای تشخیص گرههای تاثیرگذار در شبکههای اجتماعی
عنوان پایاننامه:
ایجاد تنوع در بازاریابی ویروسی بر مبنای ویژگیهای دموگرافیک
عنوان پایاننامه:
رویکردی جدید برای پیشبینی امتیاز در سیستمهای توصیه با استفاده از شبکههای عصبی گرافی
زمان دانشآموختگی: شهریور 1402
عنوان پایاننامه:
بخشبندی و تحلیل فروشندگان بازارهای الکترونیکی بر اساس روند احساسات استخراج شده از نظرات برخط
تاریخ دانشآموختگی: شهریور 1402
عنوان پایاننامه:
توصیه وکیل به کاربر بر اساس تحلیل متنِ مشکلِ حقوقي او
تاریخ دانشآموختگی: شهریور 1402
عنوان پایان نامه:
بیشینهسازی تاثیر با استفاده از اثرگذاری متقابل تیپهای شخصیتی در شبکههای اجتماعی
تاریخ دانشآموختگی: شهریور 1402