اسما نادری
کارشناسی ارشد تجارت الکترونیکی

عنوان پایان‌نامه:

شخصی‌سازی عکس محصول بر اساس تصویر پروفایل کاربر در بازاریابی الکترونیکی

تاریخ دانش‌آموختگی: شهریور 1402

LinkedIn
علیرضا صادقیان
کارشناسی ارشد تجارت الکترونیکی

عنوان پایان‌نامه:

تشخیص ضمنی احساسات کاربر از روی تعامل وی با تلفن همراه هوشمند با درنظر گرفتن ویژگی‌های شخصیتی

سعید صدیق‌زاده
کارشناسی ارشد تجارت الکترونیکی

عنوان پایان‌نامه:

تحلیل تعامل کاربر با اجزاء صفحات وب برای استخراج علاقمندی‌های او

زهرا شیخی دارانی
کارشناسی ارشد تجارت الکترونیکی

عنوان پایان‌نامه:

کاهش خستگی کاربر در طراحی مشتر‌ی‌محور محصول، با تركيب الگوريتم‌های تکاملی ژنتيك تعاملی و الگوريتم حذف كانديد

الهه ملک‌زاده همدانی
کارشناسی ارشد تجارت الکترونیکی

عنوان پایان‌نامه:

تنوع‌بخشي شخصي‌سازي شده در توصيه‌ها با استفاده از اقلام دنباله طولاني

فریبا عزیزیان
کارشناسی ارشد تجارت الکترونیکی

عنوان پایان‌نامه:

شناسایی تردید مشتریان و کاهش آن بر اساس تعامل مشتریان با فروشگاه‌های آنلاین از طریق دستگاه‌های لمسی

 

اکرم ناظمی
کارشناسی ارشد تجارت الکترونیکی

عنوان پایان‌نامه:

اصلاح نویز طبیعی در سیستم‌های توصیه‌گر مشارکتی با در نظر گرفتن تغییر ترجیحات کاربر

علیرضا کاظمی نیا
کارشناسی ارشد تجارت الکترونیکی

عنوان پایان‌نامه:

شخصی‌سازی تطبیقی روش ترغیب مشتریان در فروشگاه‌های آنلاین بر اساس ویژگی‌های شخصیتی آن‌ها

 

زهرا یوسفی
کارشناسی ارشد تجارت الکترونیکی

عنوان پایان‌نامه:

بهبود سیستم توصیه‌گر مبتنی بر پالایش مشارکتی با استفاده از خوشه‌بندی شخصیت کاربران

 

ایمان گلکار
کارشناسی ارشد تجارت الکترونیکی

عنوان پایان‌نامه:

تخمین شخصیت اعضای شبکه اجتماعی برای بازریابی ویروسی

فائزه نگارش
کارشناسی ارشد تجارت الکترونیکی

عنوان پایان‌نامه:

تشخیص جنسیت کاربران تلفن همراه بر اساس الگوی آنها در مصرف اینترنت

رضا شفیلو
کارشناسی ارشد نرم‌افزار
عنوان پایان‌نامه:
درنظر گرفتن ترجیحات پویای کاربران در حل مساله دنباله طولانی در سیستم‌های توصیه‌گر

 

وب سایت
حامد قاسمی
کارشناسی ارشد تجارت الکترونیکی
عنوان پایان‌نامه:
بخش‌بندی مشتریان فروشگاه‌های برخط براساس ویژگی‌های محصول و تحلیل نظرات

 

صبا عرب‌زادگان
کارشناسی مهندسی کامپیوتر
موضوع پژوهش:
تحلیل شبکه اجتماعی

 

مهشید کیوانداریان
کارشناسی ارشد تجارت الکترونیکی
عنوان پایان‌نامه:
شخصی‌سازی سبک ارائه‌ی توضیحات در سیستم‌های توصیه‌گر متقاعدکننده با استفاده از اطلاعات روان‌شناختی برگرفته از شبکه اجتماعی کاربران

 

مریم پریشانی
کارشناسی ارشد تجارت الکترونیکی
عنوان پایان‌نامه:
توصیه‌‌گر اخبار مبتنی بر نشست با استفاده از تشخیص احساسات کاربر بر اساس الگوی تعاملات لمسی او با وب‌سایت خبری

 

هانیه صالحی
کارشناسی ارشد تجارت الکترونیکی
عنوان پایان‌نامه:
استفاده از اعتماد به نفس تخمینی کاربران برای تشخیص گره‌های تاثیرگذار در شبکه‌های اجتماعی

 

رعنا شیخی
کارشناسی ارشد تجارت الکترونیکی
عنوان پایان‌نامه:
ایجاد تنوع در بازاریابی ویروسی بر مبنای ویژگی‌های دموگرافیک

 

فاطمه سادات میرحسینی
کارشناسی ارشد تجارت الکترونیکی

عنوان پایان‌نامه:

رویکردی جدید برای  پیش‌بینی امتیاز در سیستم‌های توصیه با استفاده از شبکه‌های عصبی گرافی

 زمان دانش‌آموختگی: شهریور 1402

محمدمهدی بخشی کندزی
کارشناسی ارشد تجارت الکترونیکی

عنوان پایان‌نامه:

بخش‌بندی و تحلیل فروشندگان بازارهای الکترونیکی بر اساس روند احساسات استخراج‌ شده از نظرات برخط

تاریخ دانش‌آموختگی: شهریور 1402

فاطمه روان‌بخش
کارشناسی ارشد تجارت الکترونیکی

عنوان پایان‌‌نامه:

توصیه وکیل به کاربر بر اساس تحلیل متنِ مشکلِ حقوقي او

تاریخ دانش‌آموختگی: شهریور 1402

محمدرضا منصوری حسن‌آبادی
کارشناسی ارشد تجارت الکترونیکی

عنوان پایان نامه:

بیشینه‌سازی تاثیر با استفاده از اثرگذاری متقابل تیپ‌های شخصیتی در شبکه‌های اجتماعی

تاریخ دانش‌آموختگی: شهریور 1402