خانم فاطمه سلیمانی، دانشجوی کارشناسی ارشد تجارت الکترونیکی و عضو گروه پژوهشی تجارت الکترونیکی شناختی در شهریور 1403 از پایان‌نامه خود با عنوان «یك سيستم شهرت مبتني بر زنجيره‌بلوكي براي رفع مشكل تقلب در رتبه‌دهي محصول و پشتيباني تخصيص مؤثر پاداش به مشتريان» به راهنمایی آقای دکتر سیدفخرالدین نوربهبهانی دفاع نمودند. با آرزوی موفقیت برای ایشان.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *